Obvestila

CŠOD Prvine - Vrtec v naravi (27. - 29. 3. 2024)

27. marec 2024 2045

OBVESTILO O PRIHODU

Spoštovani starši,

sporočamo vam, da so vaši otroci varno prispeli na Prvine.
Želimo vam sporočiti, da so se že prav lepo namestili in začeli uživati v naravi. Vaši otroci so polni energije in navdušenja, kar je odraz prijetnega vzdušja, ki vlada med njimi.

Prav tako vas želimo obvestiti, da si boste lahko utrinke današnjega dne ogledali jutri zjutraj na spletni strani vrtca.

Želimo vam lep dan!

1. DAN VRTCA V NARAVI

Pa smo dočakali naš Vrtec v naravi. Čeprav nas  je na Prvinah pričakal veter, to ni odpihnilo naše dobre volje. Najprej smo raziskovali in se igrali v bližnjem gozdičku, po kosilu pa so nas v roke vzeli učitelji. Tako smo plezali po drevesu, raziskovali gozd in iskali skrivno pot ob vrvi. Pestro popoldne smo končali z večernim sprehod z lučkami. Vsi smo prijetno utrujeni in polni lepih vtisov hitro zaspali.

2. DAN VRTCA V NARAVI

Dan smo začeli z jutranjo telovadbo, ki nas je dobro prebudila. Tudi danes smo raziskovali in opravljali zanimive naloge v gozdu, popoldne pa preživeli v našem domu, kjer so nam pripravili res zanimive delavnice. Najboljša pa je bila seveda večerna zabava v pižamah ob tabornem ognju.
Prijetno utrujeni in zadovoljni čakamo jutrišnji dan, ko se bomo zjutraj odpravili na Čemšeniško planino, potem pa se bogati za lepo izkušnjo vračamo domov.

3. DAN VRTCA V NARAVI

Še nekaj utrinkov zadnjega dne. Ko smo pri jutranji telovadbi pognali kri po žilah, smo se okrepčali, potem pa krenili proti Čemšeniški planini. Ta nas je pričakala v oblakih, vendar to zmotilo naše sreče, ko smo osvojili vrh. Čakal nas je samo še sestop in kosilo, potem pa smo veseli, srečni in seveda tudi malce utrujeni pomahali Prvinam v slovo.